Veel Gestelde Vragen
1. Bestellen
Waar is mijn bestelling?

U vindt een trackingnummer (trackingnummer) van het pakket in de e-mail met de verzendbevestiging, waarop u direct in de e-mail kunt klikken om informatie over de huidige leveringsstatus te ontvangen. U kunt het nummer natuurlijk ook rechtstreeks op de homepage van DHL invoeren. Klik hiervoor hier. Let op: dit is alleen mogelijk voor bestellingen van decoratie en kleinmeubelen (DHL). Heb je de e-mail niet bij de hand of heb je geen nummer gekregen, neem dan contact op met onze klantendienst met je bestelnummer of klantnaam: Contacteer ons via ons e-mailadres: [email protected] of bel ons. U kunt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereiken op het gratis hotline-nummer 0800 45005.

Hoe kan ik bestellen?

Stap 1: Plaats het artikel in de winkelwagen
Plaats uw gewenste producten in uw persoonlijke winkelwagen door op de knop "Kopen" te klikken. U kunt deze selectie op elk moment wijzigen totdat u uw bestelling verzendt door op het woord te klikken "Winkelwagen" in de Klik in de rechterbovenhoek van de online winkel. Als u op "Winkelmand weergeven" klikt, krijgt u een overzicht van de artikelen in uw winkelwagen. Door op de knop "Afrekenen" te klikken, gaat u naar de volgende stap in het bestelproces.

Stap 2: Inloggen
Als u al een klantaccount heeft aangemaakt onder MIJN DEPOT, log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord. Maak anders een klantaccount aan voor uw toekomstige aankopen. Uw gegevens worden verzameld, verwerkt en gebruikt in overeenstemming met de voorschriften voor gegevensbescherming. Elk ander gebruik of openbaarmaking aan derden zal niet plaatsvinden. Door op de knop "Registreren" of "Volgende" te klikken, gaat u naar de volgende stap in het bestelproces.

Stap 3: Factuur- en afleveradres
Vertel ons nu uw gewenste factuur- en afleveradres. Door op de knop "Doorgaan naar betaalmethode" te klikken komt u bij de volgende bestelstap.

Stap 4: Betaalmethode
Selecteer de gewenste betaalmethode. U kunt hier ook promotiecodes inwisselen. Door op de knop "Verder naar besteloverzicht" te klikken komt u bij de volgende bestelstap.

Stap 5: Bestellingsoverzicht & aankoop
Controleer nu nog een laatste keer alle details van uw bestelling. U verstuurt uw bestelling door op de knop "Bestel nu met betalingsverplichting" te klikken. Afhankelijk van welke betaalmethode u heeft gekozen, wordt u vervolgens doorgestuurd naar onze betalingsdienstaanbieder. De ontvangst van de bestelling wordt bevestigd met een automatische bestelling bevestiging per e-mail heeft u ook uw bestelnummer voor eventuele vragen.

Is er een minimale bestelwaarde?

Nee, er is geen minimale bestelwaarde.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Een opzegging onder MIJN DEPOT is helaas nog niet mogelijk. Het wettelijke herroepingsrecht blijft onaangetast door de herroepingsmogelijkheid.

Kan ik het afleveradres van mijn bestelling achteraf nog wijzigen?

Nee, elke bestelling die je hebt geplaatst wordt direct verwerkt en kan niet meer worden gewijzigd. Neem dan contact met ons op via ons klantenservice contactformulier.

Kan ik bestellingen later combineren?

Nee, elke bestelling die je plaatst wordt direct verwerkt. Een consolidatie is helaas niet mogelijk.

Komen uitverkochte artikelen terug?

Meestal wel. Wij ontvangen ook naleveringen van onze artikelen over meerdere seizoenen. Bent u op zoek naar een specifiek artikel, neem dan contact op met onze klantenservice. Idealiter heeft u een artikelnummer bij de hand.

2. Verzendkosten
Hoeveel zijn de verzendkosten?
  • DECO boven 49 €: gratis verzending
  • DECORATIE onder € 49: € 5,95
Is de bezorging nog steeds gratis als ik een onderdeel retourneer?

Als je de hele bestelling retourneert, krijg je het totaalbedrag inclusief verzendkosten terug. Als je verzendkosten hebt betaald en slechts een deel van de verzendkosten retourneert, worden de verzendkosten niet terugbetaald omdat je de verzonden artikelen hebt gehouden.

3. Levering
Waar is mijn bestelling?

U vindt een trackingnummer (trackingnummer) van het pakket in de e-mail met de verzendbevestiging, waarop u direct in de e-mail kunt klikken om informatie over de huidige leveringsstatus te ontvangen. U kunt het nummer natuurlijk ook rechtstreeks op de homepage van DHL invoeren. Klik hiervoor hier. Let op: dit is alleen mogelijk voor bestellingen van decoratie en kleinmeubelen (DHL). Heb je de e-mail niet bij de hand of heb je geen nummer gekregen, neem dan contact op met onze klantendienst met je bestelnummer of klantnaam: Contacteer ons via ons e-mailadres: [email protected] of bel ons. U kunt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereiken op het gratis hotline-nummer 0800 45005.

Hoe lang is de levertijd?

Uw bestelling wordt direct na ontvangst verwerkt. De levertijden voor decoratieve artikelen zijn ca. 2-5 werkdagen. De levertijden van de afzonderlijke artikelen ziet u op de productdetailpagina van elk artikel en in één oogopslag in uw winkelwagen voordat u een bestelling plaatst. Aangezien we vanuit ons magazijn in Duitsland naar alle landen leveren, kunnen er vertragingen optreden als gevolg van de bezorgservice bij het afleveren in uw bezorggebied.

Wie is uw verzendserviceprovider?

Aangezien ons magazijn zich in Duitsland bevindt, versturen wij uw pakket met DHL International.

Moeten het factuur- en afleveradres hetzelfde zijn?

Nee. Tijdens het bestelproces zullen wij u vragen of de bestelling op een ander adres dan de factuur afgeleverd dient te worden. Misschien wil je iemand een plezier doen die de rekening niet mag zien. Natuurlijk begrijpen we dat.

4. Betaling
Hoe zijn de betaalmethoden?

PayPal

Om met PayPal te kunnen betalen, moet u zich registreren bij PayPal. Daar vul je je accountgegevens of een creditcard in. Na het plaatsen van uw bestelling bij DEPOT, wordt u naar de PayPal-pagina geleid en betaalt u daar snel en eenvoudig met slechts een paar klikken.

Creditcard

Wij accepteren VISA- of MASTERCARD-creditcards. Na het plaatsen van de bestelling wordt u automatisch doorgestuurd naar de betaling. Houd uw creditcardnummer, het controlecijfer (op de achterkant van de creditcard) en het rekeningnummer van uw referentierekening bij de hand.

Uw creditcardrekening wordt belast wanneer de bestelling wordt geplaatst.

Hoe kan ik een actiecode inwisselen?

Voer de actiecode in het veld "Promotiecode" in de winkelwagen in. Klik vervolgens op de knop "Inwisselen". Het kortingsbedrag wordt boven het totaal weergegeven. Het is helaas niet meer mogelijk om een ​​actiecode in te wisselen na het afronden van de bestelling.

5. Retourneren & Klachten
Opbrengst

Volg deze link om een ​​retourlabel aan te maken. Vul daar uw naam, adres en e-mailadres in. Vooral de klantreferentie is belangrijk: Voer hier het bestelnummer in, dat u op de pakbon of in de orderbevestigingsmail kunt vinden.Je kunt nu het retourlabel dat wordt aangemaakt uitprinten en op je retour plakken.

Claim

Als u beschadigde artikelen ontvangt (bv. gebroken glas), stuur ons dan één of meerdere foto's van dit artikel naar ons e-mailadres: [email protected]. Dit versnelt de verwerking, aangezien de klantenservice u direct kan terugbellen/schrijven. Vertel ons ook uw ordernummer in de e-mail.

Hoe worden kortingen toegepast op een retourzending?
  • % Korting op een artikel: Indien de korting op een bepaald artikel wordt verleend, wordt de korting ook verrekend op de retour. Voorbeeld: U kreeg 10% korting op een artikel dat normaal € 10 had gekost. Je betaalt hier dus maar 9 € voor. Als u dit artikel terugstuurt, ontvangt u een terugbetaling van 9 €.
  • € korting op een artikel: Als de korting op een bepaald artikel wordt verleend, wordt precies dit € bedrag als korting verrekend en krijgt u alleen het geld terug dat u heeft betaald.
  • % Korting op de gehele winkelwagen (artikelen kunnen worden uitgesloten): Indien de korting op uw gehele winkelwagen wordt verleend, wordt de totale korting bij retournering evenredig verdeeld over alle kortingsartikelen. Wanneer je het kortingsartikel retourneert, wordt de artikelkorting verrekend en krijg je alleen terug wat je voor het geretourneerde artikel(en) hebt betaald.
  • € korting op de gehele winkelwagen (artikelen kunnen worden uitgesloten): Als u € korting krijgt op uw gehele winkelwagen, wordt deze naar evenredigheid verdeeld over alle kortingsartikelen. Als u deze kortingsartikelen retourneert, krijgt u alleen het verlaagde bedrag terug.
Wat betekent herroeping?

U vindt alle informatie over herroeping in de annuleringsvoorwaarden.

Kan ik artikelen ruilen?

Helaas niet. U kunt artikelen retourneren en vervolgens de gewenste artikelen opnieuw bestellen.

Verkeerde artikelen zijn bij mij afgeleverd. Wat nu?

Gelieve deze terug te sturen met vermelding van de redenen van de retour en stuur ons een korte informatie met uw bestelnummer naar onze klantendienst: [email protected]

Ik heb beschadigde artikelen ontvangen. Wat nu?

Ondanks de grootste zorg bij het inpakken, kan het toch voorkomen dat er onderweg naar u een artikel kapot gaat. Retouren leggen een zware druk op ons milieu. Om onnodige retourzendingen te voorkomen, vragen wij u in een dergelijk geval onze klantenservice een foto van de defecte goederen per e-mail te sturen. Laat het ons weten als u het defecte artikel heeft geleverd of een tegoedbon wilt ontvangen. Stuur ons hiervoor een e-mail naar [email protected]

Hoe lang is de garantie/garantie?

Uiteraard gelden de wettelijke garantiebepalingen voor alle producten die je bij DEPOT kunt kopen. Neem bij een defect of storing in een product contact op met onze klantenservice.

Wie draagt ​​de kosten voor een retourzending?

DEPOT draagt ​​de retourkosten. Hiervoor kunt u hier uw bestelling afdrukken U kunt de verwerking kosteloos terugsturen , maar het is niet verplicht om het te gebruiken. Volg deze link om een ​​retourlabel aan te maken. Vul daar uw naam, adres en e-mailadres in. Vooral de klantreferentie is belangrijk: Voer hier het bestelnummer in, dat u op de pakbon of in de orderbevestigingsmail kunt vinden.

Mijn pakket is beschadigd. Wat nu?

Als uw pakket beschadigd aankomt, weiger het dan te accepteren of neem binnen 7 dagen contact op met uw postkantoor om een ​​schaderapport op te nemen. Controleer bij het afleveren van meubels ook alle artikelen op eventuele beschadigingen en meld dit ter plaatse bij de vervoerder. De nota moet worden gedocumenteerd op uw leveringsbon. Gelieve dit pas na deze notitie te ondertekenen. Gelieve het schaderapport te sturen naar ons e-mailadres: [email protected] zodat uw bestelling uit het aanmaanproces kan worden verwijderd totdat deze is opgehelderd.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het bedrag van de geretourneerde artikelen binnen enkele dagen terug. Afhankelijk van de betaalmethode ontvangt u uw terugbetaling als volgt:

• Als u met creditcard betaalt, ontvangt u het bedrag terug op uw creditcardrekening. U ziet de boeking op uw volgende creditcardafschrift. Wij hebben geen invloed op de betalingsdatum van uw creditcardafschrift.

• Als u via PayPal betaalt, ontvangt u een tegoed op uw PayPal-rekening. U kunt met PayPal zelf bepalen of het bedrag op uw PayPal-rekening blijft staan ​​of terugvloeit naar uw bankrekening. Wij hebben hier geen invloed op.

6. Mijn DEPOT
Wat is MIJN DEPOT?

MIJN DEPOT is uw persoonlijke klantaccount. Als geregistreerde klant heeft u hier veel voordelen: Bij het plaatsen van een bestelling hoeft u gegevens zoals aflever- en factuuradres niet opnieuw in te vullen. U kunt op elk moment de status van uw bestelling volgen en uw eerdere bestellingen bekijken. Gelieve alle verplichte velden in te vullen en een wachtwoord toe te kennen. De verplichte velden zijn gemarkeerd met een asterisk (*). Na registratie hoeft u alleen uw e-mailadres en wachtwoord in te voeren voor toekomstige bestellingen.

Wachtwoord vergeten. Wat nu?

Als u het wachtwoord van uw klantaccount bent vergeten, kunt u een nieuw aanvragen. Ga hiervoor naar de inlogpagina op MIJN DEPOT en klik op "Wachtwoord vergeten".

Hoe kan ik mijn klantaccount verwijderen?

Neem hiervoor contact op met onze klantendienst en geef uw vraag door aan collega's per e-mail of telefoon: Stuur ons informatie via ons e-mailadres: [email protected] of bel ons. U kunt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereiken op het gratis hotline-nummer 0800 45005.

Hoe kan ik mijn naam/adres later wijzigen?

U kunt uw persoonlijke gegevens op elk moment wijzigen in uw klantaccount onder MIJN DEPOT . Voor bestellingen die je al hebt verzonden, is er helaas geen mogelijkheid om achteraf de ontvanger of het adres te wijzigen.

7. Milieubescherming:
Hoe worden batterijen en accu's afgevoerd?

Aangezien onze zendingen batterijen en oplaadbare batterijen kunnen bevatten, zijn we op grond van de Batterijwet (BattG) verplicht u over het volgende te informeren: Batterijen en oplaadbare batterijen mogen niet met het huisvuil worden weggegooid, maar u bent wettelijk verplicht om gebruikte batterijen en oplaadbare batterijen. Oude batterijen kunnen verontreinigende stoffen bevatten die, als ze niet op de juiste manier worden bewaard of weggegooid, schadelijk kunnen zijn voor het milieu of uw gezondheid. Batterijen bevatten echter ook belangrijke grondstoffen zoals ijzer, zink, mangaan of nikkel en kunnen worden gerecycled.

8. Contact / klantenservice

Heb je vragen over je bestelling of wil je meer weten over ons aanbod?
Neem dan contact met ons op - onze klantenservice helpt je graag verder!

Neem contact met ons op via onze e-mail adres: [email protected] of bel ons. U kunt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereiken op het gratis hotline-nummer 0800 45005.