We staan ​​altijd voor u klaar!

Beste klanten,

Deze dagen zijn bijzonder uitdagend voor ons allemaal en we beleven deze crisis allemaal samen. Onze diepe gedachten zijn bij iedereen die direct wordt getroffen door COVID-19 en bij iedereen die er alles aan doet om deze noodsituatie het hoofd te bieden. De gezondheid en veiligheid van onze gemeenschap, al onze klanten en collega's zijn zeer belangrijk voor ons.


U kunt natuurlijk gewoon uw bestellingen in de online shop plaatsen.

Neem contact met ons op via onze e-mail adres: [email protected] of bel ons. U kunt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 9.00 tot 20.00 uur bereiken op het gratis hotline-nummer 0800 45005. We blijven alle zorgen zo snel mogelijk en met de hoogste prioriteit verwerken.

Bedankt voor uw begrip en uw geduld. We beheersen deze tijd samen.

Uw DEPOT-team

Vragen over COVID-19 en je huidige aankoop

1. Toegankelijkheid

Hoe zijn wij te bereiken?

Neem contact met ons op via onze e-mail adres: [email protected] of bel ons. U kunt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 9.00 tot 20.00 uur bereiken op het gratis hotline-nummer 0800 45005.

2. Bestellingen en levertijden in de online shop

Kan ik nog bestellen in de online shop?

Ja, u kunt gewoon doorgaan met winkelen in de online shop. De levertijden voor decoratieve artikelen zijn momenteel ca. 2-4 werkdagen. Let op de gegevens in de winkelwagen. Er kunnen nog kleine vertragingen optreden in de bezorging van de pakketdienst. Wij vragen hier om uw begrip.

3. Retourneren & Klachten

Retourneren & klachten over online bestellingen
Je kunt zonder beperking retouren en klachten indienen over bestellingen die je in de online shop hebt geplaatst. De exacte instructies hiervoor vindt u in de "Veelgestelde vragen".

Als u, ongeacht de huidige situatie, nog vragen heeft, vindt u hier verdere antwoorden.